رضا محمدی سلطان ولایت

دوستدار هنر .طلبه پایه نه مستند ساز .

رضا محمدی سلطان ولایت

دوستدار هنر .طلبه پایه نه مستند ساز .

دور یا زود اشعه محبت بجای سنگینی آهن، ریل های همدلی را احداث خواهد کرد و مسیر ابدیت در میان چشم ها باز خواهد شد

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۸/۱۲/۰۶
    دل
  • ۹۸/۱۲/۰۶
    گل

مسلم دلها

لینک زیر آدرس کانال من در یوتیوب است مطالب جذاب و دیدنی برای تمام ایران دوستان عزیز قرار می دهم 

روی جملات انگلیسی زیر بزنید تا  وارد کانال من در یوتیوب بشوید👇👇👇

https://youtube.com/@Satrapfilm-xw1rb?si=zvBjWeQwqKb0k9kc ادرس کانال من در یوتیوب:

آدرس کانال دوم من:

https://youtube.com/@Talk_Live?si=juE71fnPhDf3VY_6

ممنون می شوم در یوتیوب دکمه (مشترک شدن )یا واژه انگیسی (subscribe) را بزنید تا من را دنبال کنید .

باعث امید بخشی بنده است که از سال 94 تا کنون همراه  هم هستیم.

 

 

 

بچه های  روستای سلطان ولایت خدایا شکرت 

  • رضا سلطان ولایت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی